Castell de Subirats

21/03/2013 6:47am
6.2km

En el camí de tornada cap a casa després de la feina, sempre miro el Castell que hi ha a dalt de tot a l’esquerra, abans d’arribar a Sant Sadurní. Després de set anys, m’he decidit a veure que carai hi ha allà dalt.
Com en els últims anys, toca matinar.  Encara no han canviat l’hora i a les 6:00am ja s’hi veu prou. Cafè amb llet i cap al cotxe direcció Martorell. Es el segon dia que intento enllaçar una ruta circular que passi pel Castell, l’últim dia em vaig desorientar i vaig haver de recular.
Baixo del cotxe una mica més enllà del peatge de Sant Sadurní, començo a córrer pel primer tram que ja conec, vinyes i cap al bosc, amunt,  més vinyes fins que s’arriba a dalt i al fons es veu el Castellot. Fantàstic!! aquest descobriments m’emocionen. Continuo pel camí d’una vinya i tornem cap al bosc. Ara baixo, pujo i ja som a dalt del Castell de Subirats. Les vistes son brutals, Montserrat i al fons a la dreta les muntanyes nevades.



Avall per un sender ben indicat fins al poble. Alguna finestra tira amunt, i em veu córrer pel mig del poble. On deu anar aquest pajaro, en aquestes hores. Jo a lo meu, continuo paral·lel a l’autopista fins que s’acaba el camí. Davant, un torrentet i el camí del gas, no m’ho penso gaire i amunt! Surto per una vinya i vaig a buscar el camí paral·lel a l’autopista, cinc minutets més i ja soc al cotxe.



Llàstima de la sortida pel camí del gas, no m’ha deixat satisfet del tot. Un altre dia ho provaré al reves...


Ho feu per on ho feu, val la pena pujar-hi...apa a treballar que ja quasi són les vuit...